Veelgestelde vragen

Over caterbox

Hoe werkt Caterbox.nl?


Organiseer een event, kies online de box(en) die het beste past bij jouw setting, bestel vóór 15.00 uur en ontvang je box(en) overmorgen vers in huis. Open je box, serveer direct of volg de laatste tips & tricks en serveer een mooi opgemaakt gerecht of een lekkere borrel.




Wat zit er in de box?


Afhankelijk van je keuze ontvang je kwalitatief hoogwaardige, vers en volledig bereide gerechten gepresenteerd op biologisch afbreekbare schalen die je direct kunt serveren. Of voorzien van de laatste tips & tricks om je gerecht op smaak te brengen en mooi te presenteren. Afhankelijk van het aantal personen ontvang je één of meerde boxen.




Kan ik voor een zakelijk evenement meer boxen bestellen?


Jazeker, de caterboxen zijn perfect voor een online of Corona-proof 1,5 meter evenement. Stuur je aanvraag naar [email protected] en onze medewerker neemt binnen 1 werkdag contact met je op.




Kan ik zakelijk op rekening kopen?


Ja dat kan. Wij maken graag voor jullie een opmaat gemaakt voorstel. Dit voorstel zal dan door u moeten worden goedgekeurd. Wij bespreken dan de diverse mogelijkheden voor de betaling van de boxen met u.




Kan ik de Caterboxen branden met mijn merk?


Wij kunnen de Caterboxen zo branden dat het past bij het evenement of het bedrijf. Informeer naar de mogelijkheden via [email protected]. Onze medewerker neemt binnen 1 werkdag contact met je op.




Hoe duurzaam is Caterbox.nl?


Klik hier LINK om te lezen over onze circulaire en lokale werkwijze.




Hoe garanderen jullie hygiënische verpakking en vervoer van het eten?


De veiligheid en kwaliteit van ons product en het welzijn van onze klant is onze hoogste prioriteit. Wij hanteren in onze productiekeuken zeer strikte veiligheidschecks op al het voedsel in onze gehele keten om ervoor te zorgen dat onze klanten alleen de beste ingrediënten ontvangen. Daarnaast is er ook geen bewijs van transmissie van het coronavirus door middel van voeding. Dit is aangegeven door verschillende autoriteiten, waaronder de Rijksoverheid (NL) en FOD Volksgezondheid (BE).





Ingrediënten

Ik mis een product / Er is wat mis met een product


Jouw box moet gegarandeerd vers en volledig zijn. Toch kan het gebeuren dat een gerecht van mindere kwaliteit is, of dat onze collega's het zijn vergeten in te pakken. Geef dit dan altijd door aan de klantenservice, via [email protected]
Vermeld het volgende:
- Jouw naam, telefoonnummer e-mailadres en postcode
- Het product dat je niet hebt gekregen of waar iets mis mee is.

Het liefst ontvangen we ook een foto van het product waar wat mis mee is. Dit is uiteraard niet mogelijk als er een gerecht ontbreekt.




Hoe lang blijven mijn ingrediënten vers?


De gerechten in onze boxen worden de dag van levering vers bereidt en dienen bij voorkeur binnen twee dagen te worden geconsumeerd. Hoe sneller de box wordt geconsumeerd, hoe verser en lekkerder de producten zijn. Een aantal producten uit onze borrelboxen zijn nog enkele dagen houdbaar. Denk hierbij aan chips, popcorn en noten. Echter adviseert Caterbox.nl de inhoud van de box uiterlijk binnen twee dagen na levering te eten.





Leveringen

Wordt het eten warm geleverd?


Nee. Bij de boxen staat vermeld of de inhoud alleen koude gerechten bevat of een combinatie van koud en warm. De warme gerechten dienen aan de hand van onze eenvoudige tips & tricks verwarmd te worden.




Mijn box is niet bezorgd, help!


Stuur een mail naar [email protected]
Vermeld het volgende:
- Jouw naam, telefoonnummer, e-mailadres en postcode
- Het product dat je niet hebt gekregen




Ik ben niet thuis tijdens de levering. Wat nu?


De inhoud van de caterboxen dienen direct te worden bereid en genuttigd of koel bewaart te worden. Informeer ons daarom tijdig bij welke buren wij je box mogen afgeven. Wanneer dit niet tijdig is doorgegeven en de buren niet thuis zijn of het pakket niet in ontvangst willen nemen, wordt de box weer mee retour genomen. De kosten van de box krijgt u niet retour.

Let op: zodra er een box wordt afgeleverd bij de buurman, zijn wij niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van het product.




Wat zijn de bezorgkosten?


Box van € 0,- tot € 60,- = € 10,00 bezorgkosten

Box van € 60,- tot € 100,- = € 7,50 bezorgkosten

Box van € 100,- tot € 150,- = € 5,00 bezorgkosten

Box van meer dan € 150,- = gratis levering

Let op: de bovengenoemde prijzen zijn alleen van toepassing in onze webshop. Voor zakelijke leveringen worden andere prijzen gehanteerd.





Openingstijden

Ma - vrij: 09.00 - 17.00   ​​
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: gesloten

Shop

Adres

Overijsselhaven 131

3433 PH Nieuwegein

030 30 35 464

Nieuwsbrief

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

© 2020 by Food Jazz & DJ's